Sistemele de informare publice denumite infochioscuri reprezintã solutia de comunicare eficientã cu publicul spre care se îndreaptã si institutiile culturale si educationale din România.

Conceptul de infochiosc a fost deja validat din punct de vedere social si tehnologic, impactul tehnologiei touchscreen asupra oamenilor fiind apreciat unanim ca pozitiv.

De ce avem nevoie de infochioscuri?
Utilizarea unor astfel de instrumente de comunicare cu publicul larg este rãspunsul la:

  • obligatia de a rãspunde prompt nevoilor de informare prezente într-o institutie publica
  • necesitatea de a câstiga respectul si încrederea publicului
  • asteptãrile vizitatorilor în ceea ce priveste calitatea, rapiditatea si accesibilitatea serviciilor si informatiilor oferite
  • încadrarea în tendintele occidentale de a deschide cãtre oameni cãi de informare si asistentã electronicã

Cum ajută un infochiosc institutia publica?

  • Permite vizitatorilor accesarea muzeului virtual si obtinerea informatiilor necesare pentru orientarea spatiile acestuia (harta online).
  • Prezinta colectii, informatii suplimentare, istoricul obiectelor expuse in functie tipologiile prezentate de fiecare muzeu.
  • Permite obtinerea de informatii legate de stagiuni si piese in cazul Teatrelor.
  • Permite trimiterea de carti postale virtuale prin internet.
  • Permite emiterea si plata biletelor in mod automat.
  • Ofera accesul la cartea de oaspeti si cea de onoare a muzeului.
  • Faciliteaza accesul la informatii de genul: programul de vizitare, taxele de vizitare precum si informtatii ale muzeelor similare din apropiere.

Dintre proiectele implementate pana in acest moment pe acest domeniu va putem enumera:

Muzeul Iulia Hasdeu Campina – Terminale infochiosc elegantMARK 19″
Asociatia pentru Turism – Suceava-  Terminale infochiosc elegantiMARK 19″
Parcul National Retezat-  Biblioteca Astra Sibiu

Sistemele de informare publice denumite infochioscuri reprezintã solutia de comunicare eficientã cu publicul spre care se îndreaptã si institutiile culturale si educationale din România.Conceptul de infochiosc a fost deja validat din punct de vedere social si tehnologic, impactul tehnologiei touchscreen asupra oamenilor fiind apreciat unanim ca pozitiv.De ce avem nevoie de infochioscuri?
Utilizarea unor astfel de instrumente de comunicare cu publicul larg este rãspunsul la:

  • obligatia de a rãspunde prompt nevoilor de informare prezente într-o institutie publica
  • necesitatea de a câstiga respectul si încrederea publicului
  • asteptãrile vizitatorilor în ceea ce priveste calitatea, rapiditatea si accesibilitatea serviciilor si informatiilor oferite
  • încadrarea în tendintele occidentale de a deschide cãtre oameni cãi de informare si asistentã electronicã

Cum ajută un infochiosc institutia publica?

  • Permite vizitatorilor accesarea muzeului virtual si obtinerea informatiilor necesare pentru orientarea spatiile acestuia (harta online).
  • Prezinta colectii, informatii suplimentare, istoricul obiectelor expuse in functie tipologiile prezentate de fiecare muzeu.
  • Permite obtinerea de informatii legate de stagiuni si piese in cazul Teatrelor.
  • Permite trimiterea de carti postale virtuale prin internet.
  • Permite emiterea si plata biletelor in mod automat.
  • Ofera accesul la cartea de oaspeti si cea de onoare a muzeului.
  • Faciliteaza accesul la informatii de genul: programul de vizitare, taxele de vizitare precum si informtatii ale muzeelor similare din apropiere.
Dintre proiectele implementate pana in acest moment pe acest domeniu va putem enumera:
  • Muzeul Iulia Hasdeu Campina
    • Terminale infochiosc elegantMARK 19″
  • Asociatia pentru Turism – Suceava
    • Terminale infochiosc elegantiMARK 19″
  • Parcul National Retezat
  • Biblioteca Astra Sibiu