Terminale infochiosc de tip Self Service


Avem o experiență de peste 13 ANI.


INFOMARK este o companie IT specializata in dezvoltarea produselor electronice de informare in spatiile publice. Primul brand construit – INFOMARK – este o întâlnire fericita intre tehnologia touchscreen si self-service.
Pentru aceste companii, Info chioșcurile din gama MARK reprezintă tehnologie avansata, ușurință in utilizare, control total resimțit de către consumatori asupra tranzacțiilor si, mai ales, viteza de reacție de neîntrecut.
Mai mult decât atât, pentru consumatorul sofisticat din era informației, companiile au posibilitatea sa strecoare mesajul către publicul ținta in cea mai eficienta si non-intruziva maniera.

De ce self service?

Touchscreen-urile oferă acces rapid la orice tip de media in format digital. Accesul mai rapid înseamnă un serviciu mai bun in restaurante, hoteluri, săli de cinema sau magazine de retail. De aici efectul de creștere a loialității clienților. In unele cazuri, precum controlul in mijloacele de transport sau sistemele de securitate, a fi cu o secunda mai rapid poate însemna o diferența esențială.

Daca serviciul cu clienții este crucial pentru afacere, tehnologia touchscreen trebuie sa fie in ascensiune.Rata instalărilor de Infochioșcurilor in Europa a crescut cu 35% pe an si este de așteptat sa crească tot mai mult si mai rapid. /p>

In aeroporturi sunt instalate Infochioșcuri pentru check-in, băncile oferă clienților servicii tot mai sofisticate, chiar si fast food-urile merg mai repede cu ajutorul chioșcurilor. Aplicațiile sunt nenumărate, la fel si oportunitățile.

Ajuta-ti clienții sa se ajute singuri!

Soluțiile interactive (self-service) reprezintă un mega trend al secolului 21 in serviciile cu clienții. Nici o alta tehnologie nu poate provoca o schimbare mai dramatica in modul de interacțiune cu clienții.

Tehnologia toucscreen va permite sa trimiteți mesaje personalizate si servicii acolo unde si când doresc consumatorii. In același timp, reușiți sa minimizați costurile si sa creșteți veniturile companiei.