Comunicarea în sectorul bancar, finanțe și asigurări este una specifică. Există un tip de comunicare tradițională (prin broșuri informative sau postere) ce va continua să fie folosită, însă, în această epocă digitală, comunicarea online, respectiv serviciile online, au devenit indispensabile.

Infochioșcurile multimedia fac posibile serviciile propriu-zise și oferă o motivație suplimentară pentru a achiziționa aceste servicii, dată fiind componenta lor digitală.

Chiar dacă prezența umană nu poate fi înlocuită pe deplin, este evident că infochioșcurile multimedia prezintă un real impact în cazul promovării unor servicii care nu necesită personal alocat.
În cazul asigurărilor, infochioșcurile multimedia pot simula operații și pot efectua sarcini simple.

Eficiența lor depinde de complexitatea aplicațiilor puse la dispoziție, în așa fel încât utilizatorii să poată efectua operații în mod eficient, util și rapid.

Ce poate oferi un infochioșc multimedia instituțiilor din domeniul financiar-bancar?

  • posibilitatea de a promova serviciile și produsele unei bănci, instituții financiare și de asigurare
  • posibilitatea calculării automate a diverselor servicii pe care aceste instituții le oferă
  • acces ușor și rapid la Internet / Home Banking.
  • accesul și tipărirea documentelor  necesare pentru a solicita serviciile unei instituții (se pot imprima documentele standard necesare unei anumite operații, fără a mai pierde timpul la cozi)
  • videoconferința pentru serviciul de Call-Center al instituțiilor
  • catalog de prezentare
  • calculul ofertelor promoționale, fiscale etc.
  • soluții de publicitate pentru anunțuri digitale