Despre INFOMARK

remark consulting group este o companie IT specializata in dezvoltarea produselor electronice de informare in spatiile publice. Primul produs dezvoltat este INFOMARK – chioscul interactiv.

Un astfel de chiosc este un instrument electronic de comunicare care permite utilizatorului sa-si rezolve singur problemele – sa acceseze informatii, sa primeasca oferte speciale sau sa faca cumparaturi.

61De ce self service?
Touchscreen-urile ofera acces rapid la orice tip de media in format digital. Accesul mai rapid inseamna un serviciu mai bun in restaurante, hoteluri, sali de cinema sau magazine de retail. De aici efectul de crestere a loialitatii clientilor. In unele cazuri, precum controlul in mijloacele de transport sau sistemele de securitate, a fi cu o secunda mai rapid poate insemna o diferenta esentiala.

Daca serviciul cu clientii este crucial pentru afacere, tehnologia touchscreen trebuie sa fie in ascensiune.

3108995883_138a02172e_b

Rata instalarilor de chioscuri electronice in Europa a crescut cu 35% pe an si este de asteptat sa creasca
tot mai mult si mai rapid. In aeroporturi sunt instalate chioscuri pentru check-in, bancile ofera clientilor servicii tot mai sofisticate, chiar si fast food-urile merg mai repede cu ajutorul chioscurilor. Aplicatiile sunt nenumarate, la fel si oportunitatile.

3137230191_c280db761f_bAjuta-ti clientii sa se ajute singuri!
Solutiile interactive (self-service) reprezinta un mega trend al secolului 21 in serviciile cu clientii. Nici o alta tehnologie nu poate provoca o schimbare mai dramatica in modul de interactiune cu clientii. Tehnologia toucscreen va permite sa trimiteti mesaje personalizate si servicii acolo unde si cand doresc consumatorii. In acelasi timp, reusiti sa minimizati costurile si sa cresteti veniturile companiei.